Archiwum
pok. 029
tel. + 48 12 422 04 55 w. 130
Damian Bachnacki – specjalista ds. archiwalnych
damian.bachnacki@amuz.krakow.pl
Natalia Mastaj – referent ds. archiwalnych
natalia.mastaj@amuz.krakow.pl
GODZINY PRACY ARCHIWUM:
pn. 7:30 – 16:30
wt. 7:30 – 15:30
śr. 7:30 – 15:30
cz. 7:30 – 15:30
pt. 7:30 – 15:30
Archiwum Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie jest ogólnouczelnianą jednostką organizacyjną.
Zajmuje się gromadzeniem, przechowywaniem oraz udostępnianiem dokumentacji wytworzonej w wyniku funkcjonowania Akademii.
W skład zasobu Archiwum wchodzi dokumentacja powstała od momentu wznowienia działalności przez Uczelnię po zakończeniu II wojny światowej; akta dawnego Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie nie zachowały się.
Zasób Archiwum obejmuje:
- akta studentów,
- akta osobowe pracowników uczelni,
- dokumentację przewodów doktorskich, habilitacyjnych, kwalifikacji I oraz II stopnia,
- dokumentację powołań i mianowań na stanowiska profesora,
- dokumentację wytworzoną w toku funkcjonowania poszczególnych Wydziałów, studiów oraz jednostek międzywydziałowych itp.,
- dokumentację powstałą w ramach działalności centralnych władz oraz zaplecza administracyjno-technicznego Uczelni.
Archiwum gromadzi również prace licencjackie, magisterskie, doktorskie i habilitacyjne.
Udostępnianie materiałów
Materiały archiwalne do celów naukowo-badawczych, popularyzatorskich oraz genealogicznych udostępniane są na podstawie zgody Rektora Akademii.
Korzystać można z nich na miejscu, w lokalu Archiwum, ewentualnie w formie kwerend przeprowadzonych przez pracownika Archiwum.
Wzór wniosku o udostępnienie akt z Archiwum do celów innych niż urzędowe:
Zalacznik-nr-4-do-Instrukcji-Archiwalnej-AMKP
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – Archiwum AMKP




