Pokaż więcej opcji Schowaj więcej opcji

Archiwum


pok. 029

tel. + 48 12 422 04 55 w. 130

Damian Bachnacki  – specjalista ds. archiwalnych
damian.bachnacki@amuz.krakow.pl

Natalia Mastaj – referent ds. archiwalnych
natalia.mastaj@amuz.krakow.pl

GODZINY PRACY ARCHIWUM:
pn. 7:30 – 16:30
wt. 7:30 – 15:30
śr. 7:30 – 15:30
cz. 7:30 – 15:30
pt. 7:30 – 15:30


Archiwum Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie jest ogólnouczelnianą jednostką organizacyjną.

Zajmuje się gromadzeniem, przechowywaniem oraz udostępnianiem dokumentacji wytworzonej w wyniku funkcjonowania Akademii.

W skład zasobu Archiwum wchodzi dokumentacja powstała od momentu wznowienia działalności przez Uczelnię po zakończeniu II wojny światowej; akta dawnego Konserwatorium Towarzystwa Muzycznego w Krakowie nie zachowały się.

Zasób Archiwum obejmuje:

  • akta studentów,
  • akta osobowe pracowników uczelni,
  • dokumentację przewodów doktorskich, habilitacyjnych, kwalifikacji I oraz II stopnia,
  • dokumentację powołań i mianowań na stanowiska profesora,
  • dokumentację wytworzoną w toku funkcjonowania poszczególnych Wydziałów, studiów oraz jednostek międzywydziałowych itp.,
  • dokumentację powstałą w ramach działalności centralnych władz oraz zaplecza administracyjno-technicznego Uczelni.

Archiwum gromadzi również prace licencjackie, magisterskie, doktorskie i habilitacyjne.

 

Udostępnianie materiałów

Materiały archiwalne do celów naukowo-badawczych, popularyzatorskich oraz genealogicznych udostępniane są na podstawie zgody Rektora Akademii.

Korzystać można z nich na miejscu, w lokalu Archiwum, ewentualnie w formie kwerend przeprowadzonych przez pracownika Archiwum.

Wzór wniosku o udostępnienie akt z Archiwum do celów innych niż urzędowe:

Zalacznik-nr-4-do-Instrukcji-Archiwalnej-AMKP

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – Archiwum AMKP