Pokaż więcej opcji Schowaj więcej opcji

Ogłoszenia dla Studentów I roku


Drodzy Studenci,

cieszymy się,  że dołączyliście do społeczności studenckiej Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Gwarantujemy, że spędzone tu chwile będą twórcze i dadzą impuls do rozwoju i samorealizacji.

Pamiętajcie, że zawsze możecie liczyć na nasz Samorząd Studencki.
Samorząd jest do Waszej dyspozycji w czasie dyżurów wydziałowych na kursie Relaks 2.0, a także pod adresem mailowym: samorzad@amuz.krakow.pl.
Zapoznajcie się z przewodniczącymi i członkami Rad Wydziałów URSS.

Zachęcamy Was do dołączenia do kursu Relaks 2.0 na naszej platformie AMK online. Relaks 2.0 to miejsce, gdzie możecie zadawać pytania, rozmawiać przy wirtualnym stoliku ze znajomymi, a także spotkać się z członkami Samorządu Studenckiego w godzinach dyżurów online w pokoju 114.
Na stronie  kursu załączane będą również ważne informacje odnośnie studiów.

Najważniejsze, że możemy poznać się osobiście. Chcielibyśmy jak najczęściej spotykać się z Wami w murach Akademii, dlatego przypominamy o obowiązku zgłaszania zachorowań na Covid-19.
Zgłoszenia wysyłamy drogą mailową na adres: covid@amuz.krakow.pl w temacie wiadomości wpisujemy „COVID”. Dzięki naszej wspólnej odpowiedzialności, wszyscy będziemy mogli czuć się bezpiecznie.

Pamiętajcie, że na terenie wszystkich obiektów uczelni obowiązuje zachowanie ścisłych rygorów sanitarnych, w tym wprowadzanie przerw i wietrzenia sal między zajęciami, dezynfekcja rąk, zakrywanie ust i nosa maseczką, zachowanie bezpiecznego dystansu. W miarę możliwości wskazane jest załatwianie spraw administracyjnych i organizacyjnych bez kontaktu bezpośredniego, z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość (telefon, mail, komunikatory).

ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2021/2022

Zajęcia dydaktyczne semestru zimowego
01.10.2021 (piątek) – 21.01.2022 (piątek)

Inauguracja Roku Akademickiego
04.10.2021 (poniedziałek)

Święta Bożego Narodzenia – ferie zimowe
23.12.2021 (czwartek) – 01.01.2022 (sobota)

ZIMOWA SESJA EGZAMINACYJNA
22.01.2022 (sobota) – 05.02.2022 (sobota)

PRZERWA MIĘDZYSEMESTRALNA
07.02.2022 (poniedziałek) – 12.02.2022 (sobota)

POPRAWKOWA SESJA EGZAMINACYJNA
14.02.2022 (poniedziałek) – 19.02.2022 (sobota)

Zajęcia dydaktyczne semestru letniego
14.02.2022 (poniedziałek) – 31.05.2022 (wtorek)

Święta Wielkanocne – ferie wiosenne
14.04.2022 (czwartek) – 19.04.2022 (wtorek)

LETNIA SESJA EGZAMINACYJNA
01.06.2022 (środa) – 14.06.2022 (wtorek)

POPRAWKOWA SESJA EGZAMINACYJNA
12.09.2022 (poniedziałek) – 17.09.2022 (sobota)

Dodatkowy dzień wolny od zajęć dydaktycznych
02.05.2022 (poniedziałek)

PIERWSZE KROKI

Odbierz legitymację studencką

Legitymacja uprawnia Cię do korzystania ze zniżek.
Odbierzesz ją w Dziekanatach po wcześniejszym wniesieniu opłaty w wysokości 22 zł na konto uczelni,
nr 41 1240 2294 1111 0000 3708 8240
i okazaniu potwierdzenia transakcji.

Wykonaj badania lekarskie
Zgłoś się do Działu Administracyjno – Gospodarczego od Kierownika Działu, Pani mgr Adriany Chmury (pok. 15), gdzie otrzymasz skierowanie na badania lekarskie.

Pamiętaj o regularnym sprawdzaniu poczty mailowej
i przeglądaniu strony internetowej. O wszystkich ważnych sprawach będziesz informowany drogą mailową, dlatego koniecznie sprawdzaj wiadomości na bieżąco.

Zapisz się do biblioteki
Biblioteka mieści się na I piętrze (pok. 122). Po założeniu karty bibliotecznej będziesz mógł wypożyczać niezbędne książki i nuty poprzez złożenie internetowego zamówienia. Informacje o zasadach działania znajdziesz TUTAJ

Wybierz odpowiednie grupy lektoratów języków obcych
To ważny krok na początku roku akademickiego, który będzie odbywał się elektronicznie.
Szczegóły zostaną przesłane mailem.

Dołącz do Kół Naukowych i Samorządu Studenckiego
Zapoznaj się z ofertą kół naukowych i dołącz do grup na Facebooku. Zapraszamy do aktywności w Samorządzie Studenckim – będziesz mieć wpływ na działanie Akademi!

Stypendia
W zakładce „stypendia” sprawdź, czy spełniasz wymogi otrzymania wsparcia finansowego.
Sprawy socjalne, w tym stypendia, koordynuje Dział Nauczania (pok. 309 i 307a). Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego należy składać do dnia 20 października 2021 r. u Kierownika Działu Nauczania, Pana mgra Stanisława Janika (pok. 309). UWAGA: wnioski o stypendia rektorskie powinny być  składne do odpowiednich Dziekanatów.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Stypendia.

Dom Studencki
Jeśli należysz do grona osób, którym przyznano miejsce w Domu Studenckim koniecznie zapoznaj się z warunkami zakwaterowania i obowiązującymi zasadami. Znajdziesz je TUTAJ.

Regulamin studiów – to wcale nie jest groźne!
Zapoznaj się z regulaminem studiów. Będziesz wiedzieć, jakie masz obowiązki, ale też – jakie przysługują Ci prawa. Dzięki znajomości przepisów łatwiej będzie Ci załatwiać istotne sprawy związane z Twoimi studiami.

ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ Z TYMI MIEJSCAMI:

Dziekanat Wydziału Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej
pok. 307 B
czynne: pon., wt., czw., pt. – godz. 10:30-13.30 (środy nieczynne!)

– kompozycja, teoria muzyki, dyrygentura
mgr Agnieszka Czyczyło – agnieszka.czyczyło@amuz.krakow.pl

– edukacja artystyczna w zakresie sztuk muzycznych oraz muzyka kościelna
mgr Dorota Odorowicz – dorota.odorowicz@amuz.krakow.pl

Dziekanat Wydziału Instrumentalnego
pok. 306
czynne: pon., wt., czw., pt. – godz. 10:00-13.00 (środy nieczynne!)

– instrumenty dęte blaszne, dęte drewniane, gitara, harfa, akordeon, organy, instrumenty muzyki dawnej, instrumenty perkusyjne i specjalności jazzowe
mgr Agnieszka Piękoś – agnieszka.piekos@amuz.krakow.pl

– fortepian, skrzypce, altówka, wiolonczela, kontrabas, fidele kolanowe
mgr Ewa Skowronek – ewa.skowronek@amuz.krakow.pl

Dziekanat Wydziału Wokalno-Aktorskiego
pok. 116
czynne: pon., czw., pt. – godz. 10:30-13.30 (wtorki i środy nieczynne!)

mgr Marta Strzebońska – marta.strzebonska@amuz.krakow.pl

Biblioteka
Biblioteka mieści się na I piętrze i składa się z 3 agend:
czytelni (pok. 121), wypożyczalni (pok. 122) i fonoteki (pok. 118)
Informacje o zbiorach poszczególnych agend oraz zasadach ich udostępniania znajdziesz TUTAJ.

Sala Koncertowa im. Prof. Krystyny Moszumańskiej-Nazar
Wejście do sali koncertowej znajduje się po prawej stronie od głównego wejścia do Akademii tuż za pokojem ochrony.

Sala Kameralna im. Prof. Marka Stachowskiego
Sala mieści się na lewo od głównego wejścia do Akademii, naprzeciwko szatni.

Aula Florianka im. Prof. Bronisława Rutkowskiego
Aula koncertowa znajduje się przy ul. Sereno Fenn’a 15 w odległości 1 km od Akademii Muzycznej.

Restobistro METRUM
Bistro mieści się na 6 piętrze Akademii, możecie napić się tu kawy i zjeść małe lub większe „co nieco”. Z tarasu rozciąga się najbardziej malowniczy widok na Kraków.

Zapraszamy na nasze social media: FB, IN

Życzymy Wam udanego roku akademickiego 2021/2022!