SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ


Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

JĘZYKI OBCE

Język angielski

Język francuski

Łacina

Język niemiecki

Język rosyjski

Język włoski

 

PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE

Etyka

Filozofia Boga

Filozofia człowieka

Filozofia wartości

Filozofia współczesna

Historia filozofii

 

1.1_Skrzypce

1.2_Altówka

1.3_Wiolonczela – stacjonarne

1.3._Wiolonczela – niestacjonarne

1.4_Kontrabas – stacjonarne

1.4._Kontrabas – niestacjonarne

1.5_Flet

1.6_Obój – stacjonarne

1.6._Obój – niestacjonarne

1.7_Klarnet

1.8_Fagot

1.12_Tuba

1.13_Perkusja – stacjonarne

1.13._Perkusja – niestacjonarne

1.14_Fortepian – stacjonarne

1.14._Fortepian – niestacjonarne

1.15_Organy

1.16_Klawesyn – stacjonarne

1.16._Klawesyn – niestacjonarne

1.17_Gitara

1.18_Harfa

1.19_Flet traverso – stacjonarne

1.19._Flet traverso – niestacjonarne

1.21_Skrzypce barokowe – stacjonarne

1.21._Skrzypce barokowe – niestacjonarne

1.22_Lutnia

1.23_Viola da gamba – stacjonarne

1.23._Viola da gamba – niestacjonarne

1.24_Wiolonczela barokowa – stacjonarne

1.24_Wiolonczela barokowa – niestacjonarne

1.25_Saksofon – stacjonarne

1.25_Saksofon – niestacjonarne

1.26_Akordeon

1.27_Fortepian jazzowy – stacjonarne

1.27_Fortepian jazzowy – niestacjonarne

1.28_Kontrabas jazzowy – stacjonarne

1.28._Kontrabas jazzowy – niestacjonarne

1.29_Saksofon jazzowy – stacjonarne

1.29_Saksofon jazzowy – niestacjonarne

1.31_Puzon jazzowy – stacjonarne

1.31_Puzon jazzowy – niestacjonarne

1.32_Perkusja jazzowa – stacjonarne

 

2.5-12_Kameralistyka – instrumenty dęte

2.14_Kameralistyka – Fortepian, Instrumenty smyczkowe

2.15_Kameralistyka – Organy – stacjonarne

2.16_Kameralistyka – Klawesyn – stacjonarne

2.17_Kameralistyka – Gitara

2.18_Kameralistyka – Harfa

2.22_Kameralistyka – Lutnia – stacjonarne

2.22_Kameralistyka – Lutnia – niestacjonarne

2.27_Combo jazzowe – stacjonarne

2.27_Combo jazzowe – niestacjonarne

 

3.1_Studia orkiestrowe – Skrzypce

3.2_Studia orkiestrowe – Altówka

3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – stacjonarne

3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – niestacjonarne

3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – stacjonarne

3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – niestacjonarne

3.5-12_Studia orkiestrowe – Instrumenty dęte

3.13_Studia orkiestrowe – Perkusja

3.14_Nauka akompaniamentu

3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – stacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – niestacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – Organy II rok – stacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – organy II rok – niestacjonarne

3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – stacjonarne

3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – niestacjonarne

3.18_Studia orkiestrowe – Harfa

3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – stacjonarne

3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – niestacjonarne

3.26_Podstawy improwizacji – Akordeon

3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – stacjonarne

3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – niestacjonarne

 

4.15_Gra liturgiczna – Organy – stacjonarne

4.15_Gra liturgiczna – Organy – niestacjonarne

4.16_Podstawy improwizacji – Klawesyn – stacjonarne

4.16_Podstawy improwizacji Klawesyn – niestacjonarne

4.18_Podstawy improwizacji – Harfa

4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – stacjonarne

4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – niestacjonarne

4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – stacjonarne

4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – niestacjonarne

 

5_Kształcenie słuchu

6_Historia muzyki

8_Analiza muzyczna

10_Fortepian obowiązkowy

10.14_Harmonia

 

11.16_Orkiestra barokowa – stacjonarne

11.16_Orkiestra barokowa – niestacjonarne

11.16_Orkiestra barokowa – Klawesyn – niestacjonarne

 

12_Orkiestra

12_Chór

12.16_Taniec historyczny

 

20.a2_Klawesyn dodatkowy

20.a3_Klawikord

20.a4_Organy dodatkowe – stacjonarne

20.a4_Organy dodatkowe – niestacjonarne

20.a6.27_Praktyka wykonawstwa muzyki współczesnej

20.b2_Kształcenie słuchu komputerowe

20.b3_Harmonia

20.b5_Harmonia specjalna

20.b6.16_Kontrapunkt

20.b7_Techniki kompozytorskie XX i XXI w.

20.b8_Propedeutyka kompozycji i aranżacji

20.c6_Etnomuzykologia

20.c7.27_Historia jazzu

20.c8.27_Literatura jazzowa

20.c9.27_Analiza improwizacji jazzowej

 

Interpretacja muzyki dawnej

Kameralistyka – Akordeon

Kameralistyka – Perkusja

Literatura muzyczna

Muzyka elektroakustyczna i komputerowa

Technologie informacyjne

Trąbka

Waltornia

Wychowanie fizyczne