SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ


JĘZYKI OBCE

Język angielski

Język francuski

Łacina

Język niemiecki

Język rosyjski

Język włoski

 

PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE

Etyka

Filozofia Boga

Filozofia człowieka

Filozofia wartości

Filozofia współczesna

Historia filozofii

 

1.1_Skrzypce

1.2_Altówka

1.3_Wiolonczela – stacjonarne

1.3._Wiolonczela – niestacjonarne

1.4_Kontrabas – stacjonarne

1.4._Kontrabas – niestacjonarne

1.5_Flet

1.6_Obój – stacjonarne

1.6._Obój – niestacjonarne

1.7_Klarnet

1.8_Fagot

1.12_Tuba

1.13_Perkusja – stacjonarne

1.13._Perkusja – niestacjonarne

1.14_Fortepian – stacjonarne

1.14._Fortepian – niestacjonarne

1.15_Organy

1.16_Klawesyn – stacjonarne

1.16._Klawesyn – niestacjonarne

1.17_Gitara

1.18_Harfa

1.19_Flet traverso – stacjonarne

1.19._Flet traverso – niestacjonarne

1.21_Skrzypce barokowe – stacjonarne

1.21._Skrzypce barokowe – niestacjonarne

1.22_Lutnia

1.23_Viola da gamba – stacjonarne

1.23._Viola da gamba – niestacjonarne

1.24_Wiolonczela barokowa – stacjonarne

1.24_Wiolonczela barokowa – niestacjonarne

1.25_Saksofon – stacjonarne

1.25_Saksofon – niestacjonarne

1.26_Akordeon

1.27_Fortepian jazzowy – stacjonarne

1.27_Fortepian jazzowy – niestacjonarne

1.28_Kontrabas jazzowy – stacjonarne

1.28._Kontrabas jazzowy – niestacjonarne

1.29_Saksofon jazzowy – stacjonarne

1.29_Saksofon jazzowy – niestacjonarne

1.31_Puzon jazzowy – stacjonarne

1.31_Puzon jazzowy – niestacjonarne

1.32_Perkusja jazzowa – stacjonarne

 

2.5-12_Kameralistyka – instrumenty dęte

2.14_Kameralistyka – Fortepian, Instrumenty smyczkowe

2.15_Kameralistyka – Organy – stacjonarne

2.16_Kameralistyka – Klawesyn – stacjonarne

2.17_Kameralistyka – Gitara

2.18_Kameralistyka – Harfa

2.22_Kameralistyka – Lutnia – stacjonarne

2.22_Kameralistyka – Lutnia – niestacjonarne

2.27_Combo jazzowe – stacjonarne

2.27_Combo jazzowe – niestacjonarne

 

3.1_Studia orkiestrowe – Skrzypce

3.2_Studia orkiestrowe – Altówka

3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – stacjonarne

3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – niestacjonarne

3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – stacjonarne

3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – niestacjonarne

3.5-12_Studia orkiestrowe – Instrumenty dęte

3.13_Studia orkiestrowe – Perkusja

3.14_Nauka akompaniamentu

3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – stacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – niestacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – Organy II rok – stacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – organy II rok – niestacjonarne

3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – stacjonarne

3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – niestacjonarne

3.18_Studia orkiestrowe – Harfa

3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – stacjonarne

3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – niestacjonarne

3.26_Podstawy improwizacji – Akordeon

3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – stacjonarne

3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – niestacjonarne

 

4.15_Gra liturgiczna – Organy – stacjonarne

4.15_Gra liturgiczna – Organy – niestacjonarne

4.16_Podstawy improwizacji – Klawesyn – stacjonarne

4.16_Podstawy improwizacji Klawesyn – niestacjonarne

4.18_Podstawy improwizacji – Harfa

4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – stacjonarne

4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – niestacjonarne

4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – stacjonarne

4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – niestacjonarne

 

5_Kształcenie słuchu

6_Historia muzyki

8_Analiza muzyczna

10_Fortepian obowiązkowy

10.14_Harmonia

 

11.16_Orkiestra barokowa – stacjonarne

11.16_Orkiestra barokowa – niestacjonarne

11.16_Orkiestra barokowa – Klawesyn – niestacjonarne

 

12_Orkiestra

12_Chór

12.16_Taniec historyczny

 

20.a2_Klawesyn dodatkowy

20.a3_Klawikord

20.a4_Organy dodatkowe – stacjonarne

20.a4_Organy dodatkowe – niestacjonarne

20.a6.27_Praktyka wykonawstwa muzyki współczesnej

20.b2_Kształcenie słuchu komputerowe

20.b3_Harmonia

20.b5_Harmonia specjalna

20.b6.16_Kontrapunkt

20.b7_Techniki kompozytorskie XX i XXI w.

20.b8_Propedeutyka kompozycji i aranżacji

20.c6_Etnomuzykologia

20.c7.27_Historia jazzu

20.c8.27_Literatura jazzowa

20.c9.27_Analiza improwizacji jazzowej

 

Interpretacja muzyki dawnej

Kameralistyka – Akordeon

Kameralistyka – Perkusja

Literatura muzyczna

Muzyka elektroakustyczna i komputerowa

Technologie informacyjne

Trąbka

Waltornia

Wychowanie fizyczne