SYLABUSY STUDIA MAGISTERSKIE II STOPNIA


II-I-S II-1 Akordeon

II-I-S II-2 Altówka

II-I-S II-3 BUDOWA INSTRUMENTU Z ZASADAMI STROJENIA I KONSERWACJI (organy)

II-I-S II-4 Big band

II-I-S II-5 Budowa instrumentu z zasadami strojenia i konserwacji

II-I-S II-6 Combo Jazz

II-I-S II-7 Eufonium

II-I-S II-12 Flet prosty

II-I-S II-14 Foretpian

II-I-S II-15 Fortepian jazzowy

II-I-S II-16 Gitata klasyczna

II-I-S II-17 Harfa

II-I-S II-19 Kameralistyka

II-I-S II-20 Klarnet

II-I-S II-21 Klawesyn

II-I-S II-22 Kontrabas

II-I-S II-23 Kontrabas jazz

II-I-S II-24 Literatura specjalistyczna (fortepian)

II-I-S II-24a Literatura specjalistyczna (skrzypce barokowe)

II-I-S II-25 LUTNIA

II-I-S II-26 Obój

II-I-S II-27 Organy

II-I-S II-28 Orkiestra

II-I-S II-29 Orkiestra barokowa

II-I-S II-30 Perkusja sylabus II st.

II-I-S II-31 PERKUSJA JAZZOWA i instrumenty perkusyjne

II-I-S II-32 Nauka akompaniamentu (kam)

II-I-S II-33 Nauka akompaniamentu (korepetytor)

II-I-S II-34 instrumenty wymienne lub pokrewne-drewniane

II-I-S II-35 Praktyka liturgiczna

II-I-S II-36 Praktyka wykonawcza muzyki współczesnej

II-I-S II-37 Improwizacja (organy)

II-I-S II-38 Puzon

II-I-S II-39 Puzon jazzowy

II-I-S II-40 Saksofon

II-I-S II-41 Saksofon jazzowy

II-I-S II-42 Trąbka naturalna

II-I-S II-43 Skrzypce

II-I-S II-44 Skrzypce barokowe

II-I-S II-45 Technologia budowy stroika obój

II-I-S II-46 Trąbka

II-I-S II-48 Tuba

II-I-S II-49 VIOLA DA GAMBA

II-I-S II-50 VIOLONE

II-I-S II-51 Waltornia

II-I-S II-52 Wiolonczela

II-I-S II-53 Wiolonczela barokowa

II-I-S II-54 Zagadnienia wykonawcze muzyki (fort)

II-I-S II-57 Studia orkiestrowe

II-I-S II-58 Studia orkiestrowe (solowe)

II-I-S II-59 Realizacja b.c

II-I-S II-62 język francuski A1_A2

II-I-S II-76 Taniec historyczny

II-I-S II-82 Metodologia pracy naukowej