SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ


II-I-S I-1 Akordeon

II-I-S I-2 Altówka

II-I-S I-4 Realizacja basso continuo

II-I-S I-5 Big band

II-I-S I-6 Combo Jazz

II-I-S I-8 Fagot

II-I-S I-11 Flet prosty

II-I-S I-13 Improwizacja organy

II-I-S I-14 Fortepian

II-I-S I-15 Fortepian jazzowy

II-I-S I-16 Gitara klasyczna

II-I-S I-17 Gra liturgiczna

II-I-S I-18 Harfa

II-I-S I-20 improwizacja i harmonia jazz.

II-I-S I-21 Interpretacja Muzyki Dawnej

II-I-S I-22 Kameralistyka

II-I-S I-22a Kameralistyka (fakultet)

II-I-S I-22b Kameralistyka (organy)

II-I-S I-23 Klarnet

II-I-S I-24 Klawesyn

II-I-S I-25 Instrument dodatkowy

II-I-S I-25 Organy jako instrument dodatkowy

II-I-S I-26 Kontrabas

II-I-S I-27 Kontrabas Jazz

II-I-S I-28 Lutnia

II-I-S I-29 Nauka akopaniamentu

II-I-S I-30 Obój

II-I-S I-31 Obój barokowy

II-I-S I-32 Organy

II-I-S I-33 Orkiestra

II-I-S I-34 Orkiestra barokowa

II-I-S I-35 Perkusja

II-I-S I-36 Perkusja jazz

II-I-S I-37 Improwizacja gitara

II-I-S I-39 Praktyka w klasie basso continuo

II-I-S I-40 Propedeutyka muzyki flamenco

II-I-S I-41 Puzon

II-I-S I-42 Puzon jazzowy

II-I-S I-43 Saksofon

II-I-S I-44 Saksofon jazzowy

II-I-S I-45 Skrzypce

II-I-S I-46 Skrzypce barokowe

II-I-S I-47 Studia orkiestrowe

II-I-S I-48 Taniec historyczny

II-I-S I-49 Technologia budowy stroika

II-I-S I-52 Trąbka naturalna

II-I-S I-53 Tuba

II-I-S I-54 Viola da gamba

II-I-S I-55 Waltornia

II-I-S I-56 Wiolonczela

II-I-S I-57 Wiolonczela barokowa

II-I-S I-59b Fortepian dodatkowy jazz

II-I-S I-62 język francuski A1_A2

II-I-S I-68 Realizacja b.c (organy)

II-I-S I-75 Harmonia II

II-I-S I-82 Kontrapunkt

II-I-S I-90 Kszt sl II