Pokaż więcej opcji Schowaj więcej opcji

Ogłoszenie o otwartym naborze na partnera do projektu


Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
św. Tomasza 43 31-027 Kraków, woj. małopolskie, Polska

NIP: 676-16-87-491, REGON: 357244777

Adres strony internetowej: https://www.amuz.krakow.pl/

Adres strony internetowej, na której udostępnione jest ogłoszenie o naborze partnera do projektu i inne dokumenty/ informacje bezpośrednio związane z tym naborem oraz ogłoszona zostanie informacja o podmiocie wybranym do pełnienia funkcji partnera: https://www.amuz.krakow.pl/#announcements

 

OGŁOSZENIE O OTWARTYM  NABORZE PARTNERA DO PROJEKTU

Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie jako lider projektu,

działając zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 roku poz.1079)

ogłasza otwarty nabór partnera spoza sektora finansów publicznych

do wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach konkursu nr FERS.03.01-IP.08-001/23 – Dostępność podmiotów szkolnictwa wyższego, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS).

§ 1

Cele Partnerstwa

  1. Celem partnerstwa jest wspólne opracowanie wniosku o dofinansowanie oraz realizacja powierzonych zadań w ramach realizacji projektu.
  2. Przedmiotem projektu będą kompleksowe działania prowadzące do osiągnięcia jak największej dostępności Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (AMKP).
  3. Planowy okres realizacji projektu wrzesień 2024 – grudzień 2026 r. lub wrzesień 2024 – sierpień 2028 – w zależności od wyboru ścieżki. Okres realizacji projektu zostanie ustalony w trakcie tworzenia projektu.
  4. W ramach przedmiotowego projektu planowane są działania związane z uwzględnieniem wszystkich aspektów funkcjonowania Uczelni tj.:
    • Obszar 1 – Struktura organizacyjna
    • Obszar 2 – Dostępność architektoniczna
    • Obszar 3 – Dostępność informacyjno-komunikacyjna
    • Obszar 4 – Dostępność cyfrowa
    • Obszar 5 – Technologie
    • Obszar 6 – Procedury
    • Obszar 7 – Usługi wspierające edukację
    • Obszar 8 – Działania podnoszące świadomość niepełnosprawności.
  5. Szczegółowy zakres tematyczny o którym mowa w pkt. 4 będzie wynikał z przeprowadzonej diagnozy w trakcie tworzenia wniosku.
  6. W naborze mogą organizacją pozarządową w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, która posiada co najmniej 4-letnie udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu działalności pożytku publicznego, o której mowa w art. 3 ust. 1 ww. ustawy w zakresie: a) Wdrażania dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w uczelniach lub innych instytucjach publicznych, lub b) Wspieraniu edukacji osób z niepełnosprawnościami w uczelniach.
  7. Do zadań Partnera należeć będzie w szczególności:
    • Współpraca w zarządzaniu w projekcie w zakresie nadzoru merytorycznego i finansowego poprzez
      • Oddelegowanie przedstawiciela do Grupy Sterującej
      • Oddelegowanie minimum jednego pracownika do zespołu zarządzającego projektem
      • Udział w pracach zespołu zarządzającego
    • Bieżący kontakt z liderem w celu rozwiązywania problemów powstałych w trakcie realizacji projektu.
    • Bieżące raportowanie o poziomie wskaźników w zakresie zadań powierzonych partnerowi do realizacji
    • Przygotowywanie sprawozdawczości z realizacji projektu (raportów, zestawień) wymaganych w trakcie realizacji projektu potrzebnych celem prowadzenia przez lidera sprawozdawczości w projekcie (składania wniosków o płatność).
    • Współudział w działaniach promocyjnych,
    • Uczestniczenie w procesie rekrutacji uczestników projektu
    • Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje udzielające dotacji.
  8. Szczegółowy zakres współpracy zostanie określony umowie partnerskiej na podstawie wspólnie napisanego wniosku o dofinansowanie projektu.
  9. Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego będzie pełnił rolę lidera partnerstwa.

§ 2
Warunki uczestnictwa w naborze

  1. Warunkiem uczestnictwa w naborze jest złożenie oferty wraz z załącznikami w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
  2. Formularz oferty stanowi załącznik do Ogłoszenia.
  3. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty/ wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia:
    • Dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących (odpis/ informacja z KRS lub innej właściwej ewidencji, uwzględniająca stan faktyczny na moment złożenia oferty) – w przypadku kopii musi zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem.
    • Aktualny statut podmiotu (jeśli dot.)
    • Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz ZUS i US. (wzór w załączniku do Ogłoszenia)
    • Wypełnione i podpisane oświadczenie możliwości otrzymania dofinansowania, w tym wykluczeniu, o którym mowa w art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2023 r. , poz. 1270 z późn. zm.) (wzór w załączniku do Ogłoszenia).
    • wypełnione i podpisane oświadczenie (załącznik nr 1 do Formularza oferty), iż podmiot nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. poz. 129). dalej jako „ustawa”, tj. :wykonawcą oraz uczestnikiem konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcą oraz uczestnikiem konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcą oraz uczestnikiem konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
  4. Oferty złożone po terminie składania ofert wskazanym w Ogłoszeniu, nie będą
  5. Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.
  6. Dopuszcza się do udziału w postępowaniu podmioty wspólnie składające ofertę, tzw. „konsorcja”.

 

§ 3

Kryterium i ocena wyboru

  1. Oceny ofert dokona Komisja Konkursowa zwana dalej „Komisją” powołana przez Kanclerza AMKP w Krakowie
  2. Ocena ofert zostanie dokonana w terminie maksymalnie 10 dni od zakończenia naboru.
  3. Komisja dokona oceny wniosków pod kątem formalnym i merytorycznym.
  4. Ocena formalna wniosku jest oceną zero-jedynkową i dotyczy:
    • prawidłowości terminu złożenia oferty
    • kompletności oferty i załączników
  5. Ocena kryterium dostępu:
    • Wnioskodawca jest podmiotem, który jest organizacją pozarządową w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, która posiada co najmniej 4-letnie udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu działalności pożytku publicznego, o której mowa w art. 3 ust. 1 ww. ustawy w zakresie: a) Wdrażania dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w uczelniach lub innych instytucjach publicznych, lub b) Wspieraniu edukacji osób z niepełnosprawnościami w uczelniach
  6. Ocena merytoryczna odnosi się do następujących kryteriów:
    • Kadra partnera zaangażowana do realizacji projektu (doświadczenie merytoryczne, posiadane kwalifikacje) (max 5 punktów): za wykazanie min. dwóch osób, które posiadających doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów współfinansowanych ze środków europejskich które swoim zakresem obejmowały wdrażanie rozwiązań związanych z dostępność w Uczelniach wyższych. (Doświadczenie na podstawie CV oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe)
    • Oddelegowanie do realizacji projektu dwóch osób z niepełnosprawnością, w wymiarze odpowiadającym co najmniej ½ etatu każda – 10
    • doświadczenie partnera przy realizacji (jako lider lub partner) projektów z zakresu odstępności w Uczelniach wyższych (0-10 punktów),
      • uczestnictwo w zrealizowanych do 3 projektów – 0 punktów;
      • uczestnictwo w zrealizowanych od 3 do 6 projektów – 5 punktów
      • uczestnictwo w zrealizowanych od 7 – 10 punktów
    • Proponowany zakres współpracy w zakresie przygotowania projektu i realizacji projektu (max 10 punktów),
    • Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu (maks. 15 pkt):
      • Audyt dostępności architektonicznej – min. 5 audytów w okresie ostatnich trzech lat – 5 pkt
      • Audyt dostępności cyfrowej – min. 5 audytów w okresie ostatnich trzech lat – 5 pkt
      • Audyt dostępności informacyjno-komunikacyjne – min. 5 audytów w okresie ostatnich trzech lat – 5 pkt
    • Wpisanie na listę podmiotów dokonujących certyfikacji dostępności zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz.1062) – 30 pkt.
    • Informacje o potencjale technicznym i finansowym, możliwym do zaangażowania na rzecz przygotowania i realizacji projektu (max 10 pkt)
  7. Do realizacji projektu może zostać wybrany Oferent, który spełni wszystkie wymogi formalne oraz uzyska maksymalną liczbę punktów.
  8. Każdy z członków Komisji dokonuje indywidualnej oceny każdej oferty.
  9. Ostateczną ocenę oferty stanowi średnia arytmetyczna z sumy punktów przyznanych łącznie przez członków Komisji.
  10. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie najwyższą liczbę punktów.
  11. Informacja o podmiocie wybranym do pełnienia funkcji partnera zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej AMKP.

§ 4

Termin, miejsce oraz sposób składania i wyboru oferty:

  1. Ofertę wraz załącznikami należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej, wg wzoru załączonego do Ogłoszenia (Załącznik nr 1).
  2. Oferta powinna zawierać wszystkie informacje zgodnie z wymaganiami ogłaszającego nabór wobec partnera i zakresu oferty określonymi w Ogłoszeniu.
  3. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach niniejszego konkursu powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu, zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu lub na podstawie pełnomocnictwa (wówczas oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty).
  4. Ofertę wraz załącznikami należy złożyć (osobiście lub korespondencyjne) w zamkniętej kopercie z oznaczeniem podmiotu oraz opisem „Oferta udziału w partnerstwie ramach konkursu nr FERS.01.05-IP.08-008/23 – Rozwój kwalifikacji i kompetencji osób dorosłych”.
  5. Miejsce składania ofert: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie ul. św. Tomasza 43, 31-027 Kraków – kancelaria
  6. Termin składania ofert (minimum 21 dni od dnia opublikowania niniejszego Ogłoszenia na stronie internetowej AMKP): 20 grudnia 2023 r. do godziny 8.00. Decyduje data wpływu oferty do ogłaszającego konkurs AMKP. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Po upływie terminu składania ofert, Komisja dokona ich otwarcia, następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
  8. Wybranemu podmiotowi ogłaszający konkurs AMKP zaproponuje zawarcie umowy partnerskiej, która określi w szczególności:
  • przedmiot umowy, prawa i obowiązki stron,
  • zakres i formę udziału lidera i partnera w projekcie, w tym zakres realizowanych przez nich zadań,
  • sposób przekazywania dofinansowania na pokrycie kosztów ponoszonych przez partnera,
  • sposób postepowania w przypadku naruszenia lub niewywiązania się stron z umowy
  • oraz innych kluczowych kwestii związanych z realizacja projektu zgodnie z wymaganiami dokumentacji konkursowej.
  1. W sytuacji niewyrażenia zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych przez ogłaszającego w propozycji umowy partnerskiej przez wybranego partnera, ogłaszający konkurs AMKP zastrzega sobie prawo do wyboru partnera spośród pozostałych podmiotów, które złożyły oferty w niniejszym konkursie i uzyskały kolejne lokaty na liście rankingowej lub odstąpienia od partnerstwa
  2. Oferenci, którzy złożą oferty niezwłocznie zostaną powiadomieni o wynikach niniejszego konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres podany w ofercie Informacja o wynikach konkursu zostanie także opublikowana na stronie internetowej ogłaszającego konkurs AMKP.

 

§ 5
Dodatkowe informacje:

  1. W przypadku wystąpienia przyczyn skutkujących brakiem możliwości zawarcia umowy partnerskiej z wybranym w drodze niniejszego konkursu podmiotem, ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo zawarcia umowy partnerskiej z podmiotem, którego oferta uzyskała kolejną lokatę na liście rankingowej.
  2. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji Projektu, rozstrzygnięcia niniejszego konkursu bez wyboru żadnego z oferentów oraz unieważnienia konkursu w każdej chwili bez podania przyczyn.
  3. Ogłaszający zastrzega sobie prawo anulowania partnerstwa związanego z wybranym oferentem w przypadku niezłożenia projektu w konkursie.
  4. Od ogłoszonego wyniku naboru nie przysługuje odwołanie.
  5. Podmiot ubiegający się o wybór na Partnera ma obowiązek poinformować osoby, których dane osobowe podaje w ofercie lub dokumentach złożonych wraz z ofertą, o udostępnieniu ich danych Liderowi w celu realizacji procesu wyboru Partnera. Partner zobowiązuje się w imieniu Lidera do przekazania wszystkim osobom, których dane udostępnił na potrzeby naboru Partnerów, informacji o których mowa w art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  6. Dane osób do kontaktu w sprawie naboru: dr Grzegorz Kocot kocot@amuz.krakow.pl

 

§ 6

Postanowienia końcowe

  1. AMKP zastrzega sobie prawo do:
    • odstąpienia od naboru ofert bez podania przyczyny,
    • zamknięcia naboru bez wyboru Partnera.
  2. Realizacja partnerskiego projektu nastąpi wyłącznie w przypadku otrzymania dofinansowania projektu.